Szabadulj meg a várakozó kilóidtól

Várakozó kilók

A várakozó kilók egy 1 napos tanfolyam a 3 in 1 Concepts képzésében. A VK I. tanfolyam amin voltam az étkezéssel, étkezési szokásainkkal és az ahhoz kapcsolódó hitrendszereinkkel foglalkozik.

A tanfolyam alap mottója, hogy minden túlsúlyos emberben a felszín alatt elrejtve ott van egy ideális test. Az az ideális test, ami ebben a földi létben a legjobban tud minket “szolgálni”. Az az ideális test, ami egyedi, senkihez nem hasonlítható és csak arra jellemző akiben lakozik.

Ha ennek ellenére te jól “elrejtetted” ezt az ideális tested annak több oka is lehet, de mindig vedd figyelembe, hogy a saját magad által meghozott választásaid eredménye vezetett ide. Vagyis fogadd el, hogy te tetted ezt a saját testeddel.

Ha szeretnél lefogyni, akkor az első lépés az, hogy fogadd el a saját tested MOST! Fogadd el olyannak amilyen, békélj meg vele, ne bántsd, ne tegyél rá gúnyos megjegyzéseket.

Ezután gondold át, téged milyen bűntudatot okozó mondatokkal bombáztak gyermek korodban a szüleid?

Például:

  • Addig nem állsz fel az asztaltól amíg mindent meg nem eszel
  • Csak akkor kapsz desszertet, ha megeszed az összes főételt
  • Ételt nem dobunk ki
  • Ha kiszedted a tányérodra, azt meg kell enni
  • Más országokban éheznek, te meg nem eszel
  • Tényleg ez minden amit eszel?
  • Annyit dolgoztam az étel elkészítésével…

Ugye, te is hallottad ezeket a mondatokat már? Beépültek a hitrendszeredbe és bekapcsolnak, ha elkezdenél diétázni? Ezeket a megszokott, beépült mondatokat érdemes lenne elhagyni.

A hitrendszerek, blokkok oldására a kineziológiai stresszoldás hatékony eszköz.

Amin még érdemes elgondolkodni, hogy mikor, mennyit és hol eszel?

  • Mikor, melyik napszakban szoktál eszegetni, nassolni?
  • Az ebédlő asztalt nem számítva, hol máshol szoktál enni? (Pl.: úton a munkába, tv előtt, főzés közben egy kis ez-az, moziban, olvasás közben stb…)

A rendszeres testmozgást és a helyes, a neked legmegfelelőbb táplálkozást semmi nem helyettesíti. Azonban itt egy kis motivációt segítő gyakorlat:

Szükséges hozzá egy papír és egy toll. Válaszold meg az alábbi kérdéseket írásban.

Ha lefogynál,…

  1. Hogy változna a ruhatárad? Milyen ruhákat vásárolnál magadnak?
  2. Hogy fogod érezni magad ezekben a ruhákban?
  3. Milyen lesz a járásod?
  4. Írd le hogy reagálnak az ismerőseid új alakodat meglátván. Hogy érzed magad ettől?
  5. Írd le, miben változnának a kapcsolataid?
  6. Írd le, hogy változna a közérzeted, érzelmeid?

Ezután hangosan olvasd el, hogy mit írtál. Ha gondolod, egészítsd ki.

Csukd be a szemed és nagyon-nagyon részletesen képzeld el a karcsú és energikus tested. Kérlek, csak pozitív képet vizualizálj magadnak! Képzeld el részletesen, milyen ruhákat hordasz, hogy érzed magad, milyen a járásod. Érezhetsz illatokat, láthatsz színeket. Elképzelheted, hogy adsz magadnak egy ajándékot ami a fogyáshoz vezető kemény munkát és az új, karcsú alakod jelképezi.

Ha beleélted magad és minden részletet kidolgoztál, engedd, hogy átjárjon az érzés.

Ezután vegyél egy mély levegőt, dörzsöld a lábad a padlóhoz és nyisd ki a szemed.

Le is írhatod ezeket az érzéseket.

Ha teheted, ezt a gyakorlatot minden nap végezd el. Minél többször kapcsolódj ehhez a képzethez és vele az ideális testedhez.

Ha további segítségre van szükséged a hitrendszeri blokkok feloldásához, az érzelmi stresszoldással nagyon jó eredményeket lehet elérni.

Eszter

 

Érzelmi stresszoldással segítek a stressz mögött álló lelki okok, blokkok feltárásában és feloldásában. Írj nekem a boldogsagiranytu@gmail.com címre, vagy jelentkezz be a +36 20 319 0656 telefonszámon! Ha szeretnéd rendszeresen olvasni a legújabb bejegyzéseket, add meg az e-mail címed és kattints a lap alján lévő értesítést kérő gombra. Eszter

Leave a Reply